Körlektion Personbil

Enstaka körlektioner

Vill du ha paketpris på körlektioner och teori? Gå istället till sidan Intensivkurs

• Testlektion 50 min 595:- (JUST NU 395:-)

En testlektion utförs om eleven har tidigare körerfarenhet. Bokas endast en gång per elev.

• Körlektion 50 min 800:-
  • Körpaket - 3 x 50 min 2325:-
  • Körpaket - 4 x 50 min 3080:-
  • Körpaket - 6 x 50 min 4590:-
  • Körpaket - 9 x 50 min 6840:-
  • Körpaket - 15 x 50 min 11250:-

AVBOKNING av körlektion måste göras senast 13:00, vardagen innan, annars utgår debitering.

Tips

Det är bra att kombinera privat övning med trafikskolan. Av erfarenhet vet vi dock att det nästan alltid är bäst att börja på en trafikskola så att du undviker att lära dig ”fel saker i fel ordning”. Om du ändå väljer att börja med privat övning så kanske ni vill ta en titt på Transportstyrelsens kursplaner.

Kursplanen för förarutbildningen behörighet B (TSFS 2011:20). Klicka här.
Kursplanen för riskutbildning för behörighet B (TSFS 2012:40). Klicka här.
Kursplanen för introduktionsutbildning behörighet B (TSFS 2010:127). Klicka här

Hur mycket behöver jag?

Kostnadsfri konsultation för planering av dina körlektioner